Rabobank Dare

Rabobank nodigde 800 van hun internationale leiders en influencers uit voor een tweedaags evenement: Rabobank: DARE – The Leadership Experience.

Het doel was om hun wereldwijde thought leaders op één lijn te brengen en hen te inspireren om de Rabobank de toekomst in te helpen.
Addikt werkte samen met het Rabobank Brand-team en Luidkeels Events om de overkoepelende identiteit te creëren, die aansluit bij de Rabobank CI en stijlgidsen.

Aanvraag

Via de productie maatschappij kregen we een aanvraag binnen voor een project op zeer korte termijn. Er is een tent gezet voor het event. Echter ligt hier een stelvloer in die volgens de klant niet aan de standaard van het zakelijke event voldeed.
De vraag was of wij hier iets voor konden doen en maatwerk leveren omdat er ook veel hoekjes aan geheeld dienden te worden. Daarnaast was de maatvoering van de tent anders dan die van onze vlonders.

Daarnaast waren eer ook een aantal kleine pleinen buiten waar een terras gerecreëerd diende te worden.

Alles moest in de nacht gemonteerd worden omdat het event de volgende dag om 10.00uur zou beginnen.

Advies

Om een strakke maar toch een authentieke uitstraling te behouden hebben we gekozen voor onze vlondervloer. Deze kan zonder moeite over een andere vloer heen gelegd worden. We hebben directe transporten ingepland zodat we die zelfde avond konden beginnen met de vloeren. Doordat er al een vloer in de tent lag kunnen we er niet met de heftruck bij.

We zullen met een grote ploeg komen om alles op tijd af te krijgen.

Omdat we er naar streven om de klant minimaal 110% tevreden te stellen. Zullen we ook ons veegmachine meenemen zodat de vloer nog een keer aangeveegd word zodra deze ligt.

Uitvoering

– 2.400m2 vlonders
– 250m2 nieuwe planken t.b.v. aanhelen
– Verschillende ramp
– Buiten vloeren
– Reiniging op locatie